Thursday, April 21, 2016

FUHH !! 3 foto ""POSING MAUT" FAZURA YANG MEMBUATKAN ANDA TAK TIDUR MALAM !! MANTAP HABIS ....


7- Fazura Tiada Masa Untuk Bercinta, Fokus Kerjaya - ROTIKAYA


#Pelakon dan penyanyi, Nur Fazura menjelaskan bahawa dia kini tidak mempunyai masa untuk bercinta kerana sibuk dengan kerjayanya yang semakin rancak pada tahun ini. Jelasnya lagi, dia mahu menumpukan sepenuh perhatian pada setiap kerja yang dilakukan sebelum terikat dengan komitmen sebagai seorang isteri pada suatu hari nanti.
#“Buat masa sekarang tidak ada masa untuk berteman lelaki, kalau bercinta saya perlu macam mesej dan hal yang remeh temeh. Kalau sudah berkahwin barulah betul-betul saya boleh fokus pada urusan tangga”
#“Biarlah saya bina kerjaya saya atas nama dan menuai hasil atas titik peluh saya sendiri,” katanya yang ditemui di majlis sidang media filem J Revolusi pada malam kelmarin.
#Dalam perkembangan lain, penyanyi ‘Hancur Aku’ ini juga turut diberi kepercayaan membintangi filem di Indonesia dan selepas ini akan meluaskan pengaruhnya di Filipina.

2- Fazura Tiada Masa Untuk Bercinta, Fokus Kerjaya - ROTIKAYA

6- Fazura Tiada Masa Untuk Bercinta, Fokus Kerjaya - ROTIKAYA

0 comments :

Post a Comment